Ruby Kisses /Pot O'Miracle Lip Revitalizer


                                                                                                                                                                                               remmercan

Merhabalar! 
Bana bazen bi takıntı geliyor ve ben sürekli bitmeyen ürün çeşidine sarıp her gördüğümü merak ediyorum .Mesela rujlara taktıysam gezerken elim sürekli rujlara gidiyor ve bir bakıyorumki 5 6 çeşit birbirine çok yakın nude rujum oluvermiş.Aynı şekilde farlar..Bitmeyeceğini bile bile kahverenginin 50 tonunu değişik markalardan toplamışım.Bu Ruby Kisses dudak nemlendiricisini de böyle bir dönemde aldım ve evde birden yeni aldıgım 4 tane balm oldu.Bende bir söz verdim aralarındaki en yoğun olan pot'o miracle ı en sona bıraktım..Şimdi keşke diyorum keşke hiç bu kadar zaman beklemeseydim.


                                                                                                                                                                                                remmercan



Ben dudak nemlendiricilerini 2'ye ayırıyorum hatta 3'e.Bazısı gece için yada uzun süre evden cıkmayacaksam kullanabildiğim nemlendiriciler .Ki bu üründe o katagoride.Bazısı gündüz ruj uygulamadan önce sürebildiğim .Bazısıda hafif renk veren makyaj yapmadığımda dudağıma canlılık katacak türde nemlendiriciler..
Bu ürün bana merhem hatta biraz hastayken kullandığımız viksleri andırıyor .İsterseniz parmağınızla üzerinde hafif bastırarak parmak ısınızda uygulayabilirsiniz istersenizde çubuk(!)larla uygulanabilir.Alıştığımız nemlendiriciler gibi olmasada uygulaması beni ondan soğutmadı .Mentol kokusu var ve bu yüzden ilk önce dudağınız kızışıyor.Hatta bu sebeple dudakların oldugundan daha buyuk gözüktüğünü düşünüyorum.
remmercan

Gece uyguladığınızda sabah yumuşak duduklarla uyanıcağınıza garanti verebilirim.Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün .Çok uzun süre  -kullanıma göre değişir ancak bende 6 ay gibi bir süre oldu hala bitmedi- kullanacağınız bu ürünü Watsons'lardan 16-17 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz .


Sevgiler ! :)

Yorumlar