LA ROCHE-POSAY / Termal Su




Sabahtan beri içimden Edith Piaf'tan- Non, je ne regrette rien mırıldanıyorum .
Günaydın ! Bugün çok sevdiğim bir ürünü anlatacağım ! Termal su nedir,ne için kullanılır çokça bahsedildi ama birde benden dinleyin ve arşivimde bulunsun diye çok kısa değineceğim.Termal su cildinizi nemlendirir,serinletir,rahatlatır ve yeniler.Çevreden gelen zararlı toksinlerden arındırma özelliği de var!Hızlıca kullanım alanlarına geçiyorum.

Öncelikle karma ve hassas bir cildim olduğunu söylemeliyim .Sivilceler için kullandığım temizleme ürünleri ve özellikle ilaçlar cildimin her zamankinden çok hassaslaşmasına ,kızarıklıklara ve kuruluklara sebep oluyordu. Bende alışverişim sırasında sadece merakımdan bir  La roche un termal suyunuda ekledim sepete.Sivilcelerle uğraşırken birde o hassasiyeti gidermesi için kullandığım nemlendiricinin bana yine sivilce ile geri dönmesinden sonra bu termal su benim kurtuluşum oldu .Başka bir nemlendirici kullanmama gerek kalmadı .Kuru ciltler için yeterli gelmeyebilir ama normal ve karma ciltler çok sevecek .






Baz olarak Make Up For Ever HD primer kullanıyorum.Bazen makyaj öncesi sadece bu termal suyu sıkmam yeterli oluyor.Cildimi kolayca makyaja hazırlıyor .Makyaj öncesi kullanabileceğiniz gibi makyaj sonrası yüzünüzdeki kullandığınız fondoten veya pudranın o ben burdayım görüntüsünü yok ediyor .Ancak tabi ki bir makyaj sabitleyici değil .Ayrıca makyaj yaparken sünger kullanıyorsanız termal su buradada işe yarıyor .Ben suyla ıslatmak yerine  4-5 kez sıkarak süngeri nemlendiriyorum.





Ben birde merakımdan temizlemede de kullandım .Makyajımı çıkardıktan sonra yine bir pamuğa sıkarak yüzümü temizledim .Bana gerçek arınmışlık hissi verdi .Zaten gece yatmadan da yüzünüze sıkabilirsiniz .Hücre yenilenmesinin en hızlı olduğu gece boyunca hücrelerin yenilenmesine ve nemli kalmasına yardımcı oluyor .Üzerine gece kreminizi sürebilirsiniz elbette .

Hareketli olduğumda mutlaka kızarırım sporda veya dansta bana çok yardımcı oluyor .Cildim sakinleşiyor resmen .Hassas ciltler ve çocuklarda kullanabiliyor .İçeriği temiz.Ayrıca erkeklerde traş sonrası kullanılabiliyor .Güneş yanıklarında rahatlatma sağlıyor.Benim için bu kadar özelliği olması yetiyor.Bittiğinde alacakmıyım ? EVET :) Çantada kolay taşınması için 50 ml evde kullanım için 150 ml alacağım.150 ml indirimle 24 tl'ye kadar iniyor.

Okuduğunuz için teşekkürler !

                              Mail: iremmercanoglu@gmail.com




Yorumlar