MAYBELLİNE - Color Sensational / 162 Feel Pink 


                                                                                                                                                                                                 remmercan


Herkese günaydın !

Bende ilk kez bu yıl pazartesi gününü sevimsiz buluyorum ,çünkü üniversite hayatımda ilk defa bir dersim 9 da ve oda pazartesi günü !Acelem olduğunda hiç düşünmeden elimi attığım ruj oldu kendisi.Yazısını da bugün yayınlamaya karar verdim .

                                                                                                                                                                                                 remmercan
Bahar ve yaz aylarına çok uygun bir renk olan Feel Pink en sevdiğim doğal tonların başında geliyor.Pembe tonlarında 3 ruj seç deseniz hemen bu ruju dahil ederim .
                                                               Kolumda ve gün ışığındaki duruşu                                                                  remmercan
Mat olmasına rağmen nem veriyor .Ama vaktim varsa ben öncesinde dudaklarımı nemlendiriyorum.Kalıcılığını da çok sevdim.Birşeyler yeme içme sonrasında bile dudak rengime çok yakın olduğu için uçmuş gitmiş görüntüsü hiç olmadı .Bu ruju yoğun göz makyajınızla kullanabileceğiniz gibi günlük, hatta sadece bu ruju sürüp çıkabilirsiniz .
                 günışığı ve 3 saat sonraki duruşu        remmercan

Watsons ve Gratislerde bulabileceğiniz bu ruju indirimdeyken yakalayamadım ama indirimsiz fiyatı 24.90




Herkese pembe kadar umutlu neşeli bir pazartesi diliyorum !


                                         
                                                   Mail: iremmercanoglu@gmail.com


Yorumlar