RİMMEL - Wake Me Up Fondoten

                                                                                                                                                                                                 remmercan

   
         Merhaba !  Bugün size ülkemize gelmeden önce çok çok merak edilen ve sonunda kavuştuğumuz, beklentileri karşılayan bir üründen bahsedeceğim .Evet Rimmel markası yine fiyat ve kalite konusundaki dogmaları yıkıyor ! Bugün 2.şişesini alırken mutlaka blogda bir yeri olmalı dedim .Şimdi konuyu dağıtmadan sırayla özelliklerine değiniyorum !

  • Öncelikle ürünün cam şişede ve pompalı olduğunu söylemeliyim .Şişesinin şekli de güzel .30 ml ve çantaya atıp çıkmalık .Kapağı ilk başta bana çantada açılabilir hissi verdiyse de başıma hiç gelmedi .
Renk skalası ise ;
100 - İvory
200 - Soft Beige
201 - Classic Beige
300 - Sand
400 - Natural Beige


  • Fondoten olmasına rağmen hafifliği ve kapatıcılığını düşündüğümde çok iyi bir bb krem hissi veriyor bana .Bendeki en açık rengi olan 100 Ivory .Sivilce lekelerini 6/10 gibi bir kapatıcılıkla kapatıyor .Ama  özellikle havalar ısınınca elim hep buna gitti ve ilk şişeyi bitirdim sayılır .Yüzünüzde yokmuş hissi veriyor.Çok fazla lekeleriniz yoksa çok ayarında bir kapatıcılık sağlıyor.Günlük fondotenlerimin bb kremlerimin hepsini unutturdu bana.Kışın çok başarılı bulmadım çünkü soğukta ben her zaman kızarırım o yüzden ara verdim bir süre.
                                                                                      remmercan
                                                                                    remmercan

  • En sevdiğim özelliğine gelecek olursak sizi uykusuz,üzgün ve yorgun göstermemek için elinden geleni yapıyor olması ! :) Cildiniz ışıldıyor ! Wake me up adı bu kadar yakışır :)Ben karma ve hassas bir cilde sahibim ve yanaklarım bazen dermatit oluyor .Bu ürün benim yanaklarıma can verdi.Hemde yağlanma sivilcelenme yapmadan .İçinde sim değil ışıltı var .Güneşte parlama yapmıyor sadece canlı,dinlenmiş,sağlıklı ve mutlu bir cilt sunuyor .Yani kuru ve karma ciltlerin problem yaşamayacağını söyleyebilirim .
       İçerisindeki ışıltıları da fotoğraflayabildim ;

                                                                                                                                                                                                 remmercan


  • SPF 15 içeriyor .
  • Kokusu ise çok temiz ve hoş .Koku hassasiyeti olanlar bile sevecektir .
  • En iyi sonucu Real Techniques - Buffing brushla aldım . 
                                                                                      remmercan
   
    Sanırım çok uzun süre benimle birlikte olacak bu fondoteni Watsons mağzalarından indirimsiz 25 TL ye satın alabilirsiniz .

Sevgiler !

                         Mail : iremmercanoglu@gmail.com

Yorumlar