Geri dönüş yazısı /




     Evet çooook uzun bir aradan sonra yine burdayım.Bu süreçte zaman kavramı diye birşey kalmadı bende .Belki 1 saatimi ayırıp ufak tefek yazabilirdim ama ne çektiğim fotoğraf içime sindi nede ben yazmaya hazırdım.Hazırda 2 3 yazı vardı onları da yayınlamak istemedim.Çünkü ben yazmaya başladığımda en fazla 1 yada 2 gün arayla yazma kararı almıştım ve bunu düzene oturtmak çok zor olacaktı.

   Bu süreçte çok mutlu zamanlarım oldu.Hayatımı alt üst eden şeyler de oldu hayatımı rayına sokacak gelişmelerde oldu.Sağlık problemleri de oldu çok keyifli zamanlarımda oldu.Haberlerin en önemlisi sanırım üniversiteden mezun olmamdı.Son sınavımın olduğu gün işe alındığımın haberinin gelmesiydi.Sanırım hiç iş başvurusu yapmadan işe girebilmek üzerimden çok büyük bir yükü aldı.Peki bu nasıl oldu ?Her yaz ,hemen hemen her sömestr yaptığım stajlar sayesinde...Gidemediğim tatiller,gezemediğim,bronzlaşamadığım günler bana yol su elektirik olarak geri döndü! :) Düne kadar sağlık problemleri yaşıyordum.Sanırım son dönemde kendime iyi bakmadım kendimi son günlerim keyfini çıkarmalıyım derken saldım sanırım.Bir sorunu atlatsam 2 gün sonra başka bir sebepten hastahanelik oldum.Ben iyileşsem ailemden birine bişey oluyordu.Çok zor günlerdi ama geçti.Dün ananemde önemli bir ameliyat geçirdi ve şuan sağlık durumu iyi,çok mutluyuz.

Gelelim blogumun asıl amacına ve bu süreçte neler oldu.Çok fazla alışveriş yapmadım çünkü yeni bir blogger olmama rağmen doydum .Ve elimdekileri tüketmeden yada ihtiyacım olmadan hiç bir kozmetik firmasının kapısından girmedim.Şuan bayram arifesinde olduğumuz için pek çok yer indirimde ve ben 3 5 parçayla kendimi kurtardım .Ve isteyince çok ürün bitiyormuş  annemin atmadıklarını bir poşette biriktirdim onunda yazısı gelecek.


Bu kısa bir özür yazısı  ve geri döndüğümün haberi olsun istedim ! :) Okuyan burada olan herkese çok teşekkür ederim !

Yorumlar