AVENE / Cleanance Gel - Temizleme Jeli


Herkese yeniden merhaba!
Bugün karma ve yağlı ciltlerin seveceği bir ürün hakkındaki görüşlerimle karşınızdayım .Yaklaşık 4 ay önce aldığım Avene temizleme jeli benim ilk Avene ürünüm.Avene'de hassas ciltler için çok uygun içerikler sunuyor.Bu jel bende tam anlamıyla tertemizlik hissi uyandırıyor..Ama ben bir düzen oturttum ve 2 günde bir kullanıyorum .Çünkü gerçekten TEMİZLİYOR .Sadece Bioderma sensibio H20 ile silip yatabiliyorum bunu kullanmadığımda .2.gün tam bu ürüne ihtiyacı oluyor cildimin.Her gün kullanıldığında bende kurumaya yol açtı.






   Gelelim özelliklerine ; Kapağı çevir aç sistem olduğu için dökülme akma bulaşma yapmıyor oldukça pratik.Avene'in termal suyundan içerdiği için cildi tertemiz yaparken sabunla yıkamışsınız gibi yapmıyor  .Bu çok önemli çünkü yağlı ciltler için bir çok ürün cildi kurutmak için elinden geleni yapıyor.Termal su bulundurması sayesinde cildi yatıştırıyor.Bence çok bereketli bir ürün az bir miktar tüm yüzünüze yetiyor.
Kolayca köpürüyor.Çok hafif bir kokusu var ama ilaç gibi yada rahatsız edici bir koku değil.İçeriğindegi giyceryl laurate sayesinde sebum salgısının düzene girmesini sağlıyor.Akne oluşumunu engelliyor.Kısacası onunla hangi dilden konuşacağımı çözünce çok sevdim .

200 ml olan bu ürünü 40 tl gibi bir ücrete satın alabilirsiniz.

Sevgiler !













Yorumlar