BİODERMA / Atoderm Mains -Yenileyici El Kremi

                                                                                                                                                                                               remmercan

Işıl ışıl bir pazar gününden merhaba !

  Aslında merakıma yenik düşüp sadece Bioderma olduğu için aldım bu kremi.Çok uzatmadan anlatmaya başlıyorum .Son zamanlarda ellerimin en sevdiği bu krem 50 ml olması sebebiyle tam çantada taşımalık .Kuru ve yıpranmış eller için besleyici ve onarıcı krem diyor arkasında ama öyle yıpranmış ellere nem takviyesi yapacak kadar yoğun bir krem değil.Su içmeyi unutan biri olarak kuru ellerim var ve bu krem benim günlük ihtiyacım olan nemi veriyor.Hatta günlük ihtiyaç demek yerine günde 3-4 defa aklıma geldikçe kullanıyorum desem daha doğru olur .

                                                                                                                                                                                             remmercan



   Ufak bir miktar 2 elime de yetiyor .Hızlı emiliyor .Kokusu keskin değil temiz bir kokusu var .Size temiz ve nemli el hissini veriyor.Ben öyle çilekli portakallı el kremlerini sevmiyorum ,elim temiz koksa yeterli benim için.



remmercan


Dediğim gibi uzatmadan özetlersem hızlı emilmesi,kokusunun güzel olması, ufak tefek olması,paraben içermemesi,1 alana 1 bedava kampanyasıyla 25 TL'ye 2 adet edinmiş olmam bu kremi tekrar alınacaklar listesine yazdırdı.Bu kampanyası devam ederken denemenizi öneririm .

Okuduğunuz için teşekkürler !


Mutlu haftasonları :)




Yorumlar