BOZCAADA


Haftanın en güzel en sevilen gününden merhaba !


Bugün yazı yazmak için bilgisayarın başına oturdum ama fotoğraflar arasında kayboldum .Bu yaz temmuz ayında gittiğimiz Bozcaada fotoğrafları içimi açtı .Keşke daha fazla fotoğraf çekseymişiz dedim .Bozcaadayla ilgili çokça gezi yazısı var o yüzden çok ayrıntıya girmeyeceğim ama gittiğim en güzel tatildi...Sanki cennetten bir parça gibiydi.Çok huzurlu çok doğal ..Nefes aldığımı hissettim .Bunaltmayan havası,herşeyin doğal olduğu pazarı,süper kahvaltıları,reççelleri,kekikleri,insanları,sokakları,Bozcaada müzesi,müzede bizi karşılayan işini gerçekten seven amcamız,meşhur fırını,Çiçek pastahanesini,sokağın ortasında birbirinden güzel restorantları,kalesi,poşet kulluanılmaması,yediğimiz envai çeşit balıkların tatları,ilk defa güneşin batışını seyredişimi,Ayazma plajı,plajda yediğim süt mısırın tadı,otel sahibimiz Murat bey ve ailesini ,köpeklerinin dokunduğum ilk köpek oluşunu,çiçeklerini,rüzgarını,güneşini,taş yollarını,esnafını,minübüsçülerini,kedilerini,kapı önünde el işi yapan her geçerken bize gülümseyen teyzemizi,sağlık ocağı çalışanlarını,limonatasını,Çınaraltı kahvesini  daha sayamadığım birçok şeyi ÇOK sevdim...

İşte bizim objektifimizden Bozcaada!






Yol kenarından kekik toplayıp getiren erkek arkaşımı da çok seviyorum. .



remmercan

remmercan

remmercan

remmercan

remmercan

remmercan

remmercan

remmercan

remmercan

remmercan


remmercan

remmercan



Herkese sevdikleriyle geçirecekleri her dakikanın kıymetini bilmelerini tavsiye ediyorum .Nerede olduğunuzun önemi yok ..

Yorumlar