Essence / Blush Up -Allık



Merhaba ! Bu hafta yanaklarımdan düşmeyen bu ürünü şimdi yazmaya karar verdim..Essense markasıda drugstore kategorisinde olmasına rağmen bazı ürünleri çok pigmentli ve fiyatına göre çok daha üst segmentte .Bu allığı ilk baharda alıp yaz için allığımı buldum dedim :) Rengin adı 10 -Heat Wave . Mat bir allık .İçerisinde ışıltı-sim bulundurmuyor .Turuncu ve pembe tonlarında olması da çok kullanışlı ister ayrı ayrı ister karıştırarak uygulayabilirsiniz ancak ben beyaz tenli olduğum için ve fazla bronzlaşamadığım için sadece turuncu rengi kullanamıyorum .Çok pigmentli olduğu için dikkatlice ve uygun bir fırçayla uygulamak gerekiyor .Ben RT Blush Blush'a çok az miktar alıp uyguluyorum.Yanaklarım birden çok sağlıklı ,hafif uyguladığım için güneşte kızarmışım gibi bir görünüme geçiyor.









Kalıcılığını ise ayrı sevdim .6-7 saat kıpırdamadı .8 gr olan bu yaz allığını Gratis ve Rossmanlardan 10-13 TL arasında bir fiyata satın alabilirsiniz !

Sevgiler...



Yorumlar