Haftanın yıldızları !

remmercan

Yeniden merhaba !

Bugün 2 yazı yayınlıyorum .Çünkü bu haftadan itibaren o hafta çok sevdiklerimi ,çok kullandıklarımı yayınlamaya karar verdim .Belki bu 1-2 ürün olacak belki böyle makyaj çantamı dökeceğim .

Bu fotoğrafta gördükleriniz ise geçtiğimiz hafta çantamda hiç değişiklik yapmadan kalanlar ..Sadece tek bir gün Rimmel-Wake me up fondöteni kullandım .Ve o gün hariç yüzümde pudra,bb krem,fondöten değdirmek istemedim .

Kullandıklarımı sıralayacak olursam ;

Wet n Wild - Comfort Zone palet

Wet n Wild - Brule 

Rimmel - Scandeleyes Retro Glam

Note -Full coverage concealer (03)

The Balm - Cabana Boy 

Essence- Lipliner (12-wish me a rose)

Maybelline - Feel Pink (162)



Yaz için bile genelleyebilirim bu ürünleri .Yazısını yazmadığım ürünler olduğu için link eklemedim.Hepsini çok sevdiğim için sırayla yazıları gelecek.

Mutlu haftalar !





Yorumlar