Clinique / Moisture Surge -Extended Thirst Relief Krem

                                                                                                                                                                                                remmercan


Günaydın ! 
   Şimdi okuyacağınız yazı çok bekledi çünkü bu ürün hakkında tam kararımı vermem biraz zaman aldı .Ben konu yüzüm olunca artık biraz pimpirikli biri oldum .Çünkü ufacık minicik bir iki sivilcem yanlış ürünlerle çoğaldı ve ben çok uzun süre bu problemle uğraştım .Çok ama çok hassas bir cildim var .Bitkisel içerikli ürünler dahil herşey hassasiyet yapabiliyor. Cildim en olmadık bir şeye tepki gösterebiliyor. Sağolsun firmalarda tester vermek konusunda oldukça cimriler. Markasına güvenip bi heves aldığım ürünler bana yar olmadı.

                                                                                                                remmercan


   Bir setin içinde aldığım bu krem aslında orijinal boy değil, orijinal boyu 50ml ve 124TL.Ve bence iyiki orijinal boy değil çünkü jel yapıda bu ürünün 24 ay kullanım ömrü var ancak ben bu süreyi sağlıklı bulmuyorum ve çok hızlı tüketemediğim için 50ml bile bana fazla bu üründe .Çünkü parmağıma aldığım ufak bir miktar yeterli oluyor .Çok iyi nem veriyor .Yüzümde olduğunu unutuyorum .
                                                                                                                                                                                               remmercan

   Tüm cilt tiplerine uygun olduğu yazıyor .Mesela bu bir soru işareti çünkü karma bir cilde sahibim ve ben bile kışın 1 2 kullanımdan sonra kapatıp yaza sakladım .Ya benim yanaklarım fazla kuruyor kışın yada gerçekten yaz kremi . Yatıştırma özelliğine de katılıyorum .Kızaran cildimi sakinleştiriyor ferahlatıyor.Gelelim bu yazıyı bekletmemin bi yazıp bir silmemin sebeplerine .Birincisi aslında bahsettiğim tüm cilt tiplerine uygun oluşu .Ben Bioderma Sensibio H2o dan başka her cilde uygun bir ürünle karşılaşmadım .Mutlaka bi cilde biraz uzaktır diye düşünüyorum .Bu kremi ilk kullanmaya başladığımda jel yapısını hiç ama hiç sevmemiştim .Ve istediğim nemi alamamıştım .Şimdi sürekli kullanıyorum ve neminden yapısından çok memnunken dikkat ettim ve yanaklarımda ne olduğu belli olmayan pıtırtılar yapıyor.Sivilce değil kızarma kaşınma yok ufak tefek kabarıklıklar.Bu iddiama tek antitez sıcaklar olabilir ancak ben hiçbir yaz böyle bir şey görmemiştim yanaklarımda .Bitene kadar kullanır mıyım bilmiyorum .Bir süre sadece bu kremi sürüp onu suçlayıp suçlamayacağımı anlayabilirim .Bu konuyu da burada kapatıyorum .
Set halinde aldığım için 30ml için ne kadar ödediğimi tam bilemiyorum ancak zaten Cliniuqe çok sık kofre çıkarıyor .Denk gelirseniz o şekilde satın almanızı öneririm ..
Okuduğunuz için teşekkürler !
Kendinize iyi bakın :) 



Yorumlar