Rimmel London /Match Perfection Kapatıcı

remmercan

Merhaba !
Konuya çok yakışacağını düşündüğüm Evil Minionla karşınızdayım ! :)
Benim göz altı morluklarımla serumlar, bitkisel yöntemler ve kremler baş edemediği  için çareyi concealerlarda buluyorum.Öncelikle her kapatıcıyı ve fondötenimi genellikle en açık renk alan biri olarak hatamı fark ettim ve açık kapatıcılar sizi olduğunuzdan daha yorgun ve yaşlı gösteriyor.Ben kendi rengimi kullanmama rağmen kötü bir duruş sergiliyorken birde kendi ten renginden 2 3 ton açık alanlara hayretle bakıyorum.Bu çok düşülen bir hata .Bende kapatıcı olması açısından 030- Classic beige rengini aldım .Bu konunun altını çizdikten sonra gelelim Match perfection'a .


remmercan

Bu ürün 2 si 1 arada .Kapatıcı ve aydınlatıcı .Gerçektende üzerine aydınlatıcı kullanmıyorum .Özellikle bu yaz aylarında kat kat göz makyajı çekilmiyor.Paketi hakkında düşüncelerime gelecek olursak aslında kapaklı kavanoz tarzı açılan ürünlere göre daha hijyenik ancak ucundaki fırça aplikatör yerine plastik ince uçlu olsaymış daha kullanışlı olurmus .Paketi sıkarak ürün çıkarttığınız için bazen istediğinizden fazla ürün geliyor ,öyle olmasa bile temiz olması için fırçada kalan ürünü siliyorum ve yok yere ziyan oluyor .Zaten fırçasıyla yayamıyorum ben ya parmaklarımla yada başka bir fırçayla kapatıyorum .7 ml olan bu ürünü ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum .Yarın son kez kullanıcam sanırım .



remmercan


Kapatıcılığına gelecek olursak benim gibi koyu göz altı morluklarınız varsa orta kapatıcılıkta ancak daha açık renkte halkalar normal sayılacak gözaltlarınız varsa ürün çok iyi kapatacak ve aydınlatacaktır .Ben çok yorgun kalkmadığım ve yoğun makyaj yapmadığım günlerde severek kullandım .Ayrıca sadece göz altlarıma değil ufak tefek kusurlarımıda kapattım .Bu kusurlarınızı komple fondötenle kapatmaya çalışarak  kat kat kalın bir yüz elde edersiniz .Sıralama daima göz altını kapatmak ,fondöten uygulamak sonra hala varsa kusurları lokal olarak yine concealerınızla ufak bir fırça yardımıyla kapatmak olmalıdır.


Yine minionslardan bir fotoğraf gelsin o zaman :)


Okuduğunuz için teşekkürler !



Sevgiler








Yorumlar