Rimmel London /Scandaleyes Retro Glam Maskara

remmercan


     Merhaba, günün yazısı sevdiğim uygun fiyatlı maskaralar içinden Retro Glam üzerine olacak .Son zamanlarda odaklanmaya başladım aynı anda 3 4 maskara elimin altında değil artık .Sevmediklerimi de elden çıkarttım . Şimdi günlük bir maskara olan Retro Glam bitmek üzere ve bende arşivimde bulunması için yazısını yazmak istedim .Bitmek üzere diyorum ancak tamda emin değilim .Uzun zamandır kullanıyorum ve hala kurumadı .

   


remmercan




    Şekli ise görüldüğü gibi .Kullanımı ilk başlarda zorlamıştı beni ancak kirpiklerinize dikkatlice oturtup hareket ederseniz bir problem olmuyor.Olursada kulak pamuğuyla o hataları silebilirsiniz.Şuan alt kirpiklerimde dahi sorunsuz kullanıyorum.  Yine ilk başlarda ıslaklığı sebebiyle bulaşma yaptı ancak zaman tanıyınca çok iyi anlaştık.
Uzatıyor,kıvırıyor,akmıyor ve bulaşmıyor,temizlemesi biraz zahmetli ama sorun değil.Çoğu maskara suya dayanıklı artık .Göz makyajı temizleme suyu ile sorunsuz çıkıyor.




remmercan
   

   Günlük kullanım için uygun fiyatlı ve uzun süre sizi bırakmayacak bir maskara arıyorsanız elinizdeki maskaralar bitmesi koşuluyla (!) denemenizi tavsiye ederim .Kendinize çok iyi bakın !



Yorumlar